Login client | Presa | Cariere | Contact | Sitemap

Infoline: + 40 21 5890033

SIMPLUS - Nr 1 in solutii sms. Din 2002

Homepage > Companie > Contact

Contact

SIMPLUS

Pentru solicitarea unor informatii suplimentare referitoare la serviciile SimPlus si conditiile comerciale:

e-mail: contact@simplus.ro

telefon:  021 589 0033

 

 

Procedura privind solutionarea reclamatiilor utilizatorilor finali

Definitii

Reclamatie - orice sesizare a partenerilor SimPlus prin care acestia notifica o abatere de la conditiile tehnice si comerciale stabilite prin contract sau o disfunctionalitate tehnica prin care este afectata functionarea normala a serviciilor

 

Procedura transmitere reclamatii

Puncte de contact

Reclamatiile pot fi transmise prin urmatoarele mijloace

- telefonic la 021 589 00 33

- fax - la 021 4043147

- email: office@simplus.ro

Programul de preluare si prelucrare a reclamatiilor este de luni pana vineri, intre orele 9 si 18, cu exceptia sarbatorilor legale.

Orice reclamatie va fi preluata spre solutionare in cel mult o zi lucratoare de la receptionarea acesteia.

In cazul in care litigiul nu este solutionat pe cale amiabila, utilizatorii pot apela la Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (Ancom), Str. Delea Noua nr.2, sector 3, Bucuresti, tel. 0800.855.855 (apel gratuit) / 0372.845.845, fax. 0372.845.402, e-mail: ancom@ancom.org.ro, sau la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a litigiilor.

 

 

Copyright 2009 simplus. Toate drepturile rezervate creat si promovat de Agentia interactiva

Home | Clienti | Servicii | Produse | Companie | Noutati | Contact | Termeni si conditii