Login client | Presa | Cariere | Contact | Sitemap

Infoline: + 40 21 5890033

SIMPLUS - Nr 1 in solutii sms. Din 2002

Doctor prin telefon

Simplus a implementent un nou serviciu medical prin telefon, Santel, care faciliteaza contactul direct, prin intermediul liniilor telefonice, intre medicii specialisti si pacienti.
Fiecarui specialist ii este rezervat un numar de telefon. Astfel, pacientul scuteste drumul pana la medic, timpul pierdut in sala de asteptare, etc. Exista numere de 1.5 euro/minut si 2 euro/minut.
Acest sistem functioneaza foarte bine in SUA si exista toate premisele ca si la noi sa devina popular. Pana la sfarsitul anului se preconizeaza ca peste 2000 de medici sa fie inclusi in acest sistem.

.

fara comentarii publicat de Simplus pe 19.05.2011

SimPlus a lansat CallMed, un serviciu de consiliere medicala telefonica

SimPlus impreuna cu Telecomdata Consulting si Federatia Nationala a Patronatelor Medicilor de Familie din Romania a lansat serviciul de consiliere telefonica CallMed, conceput sa faciliteze comunicarea dintre medicii de familie si pacientii lor, si in afara programului de la cabinet.

Pacientii pot solicita orice fel de consiliere privind probleme de sanantate medicului lor inainte de a-si face o programare la cabinetul acestuia.

Pentru a putea intra in contact cu un medic de familie, pacientul trebuie sa apeleze numarul 1363. Dupa mesajul vocal, pacientul trebuie sa tasteze codul unic de identificare a medicului sau si apelul este directionat catre acesta. Fiecare medic inscris in programul CallMed va avea propriul cod de indentificare.

Tariful pentru o convorbire telefonica este de 0,95 euro/ minut+TVA, primul minut fiind indivizibil, dupa care taxarea va fi la secunda. Dupa cea de-a doua apelare la 1363, numarul pacientului va fi recunoscut de sistemul CallMed si apelul va fi directionat catre medicul personal; in viitor va exista si posibilitatea de a tasta “0″ pentru a fi redirectionat catre alt medic, de alta specialitate, atunci cand serviciul va fi disponibil pentru toate specialitatile medicale.
Apelurile vor putea fi initiate din retelele Orange, Vodafone, Romtelecom sau Cosmote.

“Estimam ca intr-un an de zile macar jumatate din medicii de familie din Romania sa fie inregistrati la CallMed si sa poata fi apelati de pacientii lor prin 1363“, a declarat Marina Pircalabu, presedinte Patronatul Medicilor de Familie din Bucuresti si judetul Ilfov.

fara comentarii publicat de Simplus pe 11.02.2011

SimPlus implementeaza in premiera pentru Romania plata biletelor de autobuz prin SMS!

Cu un SMS la 7585, cetatenii din Alba Iulia vor putea sa-si achizitioneze biletul de autobuz!

La 1 Decembrie 2010, compania SimPlus impreuna cu Societatea de Transport Public Alba
Iulia lanseaza, in exclusivitate pentru Romania, un serviciu unic, plata biletelor de autobuz prin sms.
Incepand cu Ziua Nationala, locuitorii din Alba Iulia vor putea beneficia de avantajele unuia dintre cele
mai moderne sisteme de management al traficului din Romania, astfel calatorii vor putea sa-si plateasca
biletul de autobuz trimitand un sms la numarul 7585, numar disponibil in retelele de telefonie mobila
Vodafone si Orange, costul sms-ului fiind in valoare de 30 centi plus TVA.

In momentul in care cetatenii vor urca in autobuz vor trimite un sms, fara text, la numarul 7585.
In cateva secunde vor primi un cod care va confirma ca tranzactia s-a efectuat.  Alaturi de codul de
confirmare va fi trecuta si ora pana la care este valabil biletul de calatorie. Obligatia calatorilor este sa
pastreze sms-ul primit pana la expirarea calatoriei, iar in caz de control vor fi obligati sa-l arate organelor
competente .

“Acest sistem de plata prin SMS va usura foarte mult viata cetatenilor din Alba Iulia si ulterior
din intreaga tara, fiindca intentionam sa extindem serviciul la nivel national. E ecologic, rapid, scade
costurile urbei si creste considerabil incasarile la bugetul local. Nu este prima data cand SimPlus vine pe
piata cu un astfel de serviciu, anul trecut am implementat plata taxei de intrare in Albena (Bulgaria). Ne
asteptam ca pana la sfarsitul anului viitor acest sistem sa fie implementat in cel putin 6 orase mari din
Romania,” a declarat Dan Boabes, CEO SimPlus.

Echipa de management a STP Alba Iulia a analizat solutiile de taxare implementate
in mai multe tari din vestul Europei, a testat mecanismul propus de SimPlus si a hotarat sa
implementeze acest sistem de plata prin SMS.“Suntem atenti intotdeauna la cererile calatorilor nostri,
speram ca utilizarea telefonului mobil pentru achitarea calatoriei sa fie bine primita de cetateni,
deoarece este un sistem eficient si extrem de simplu de utilizat. Aceasta decizie se incadreaza intr-
o strategie de management al traficului pe care noi o implementam in Alba Iulia,” a declarat Nicolae
Stelian, Director General STP Alba Iulia.

 

44-7_1

fara comentarii publicat de Simplus pe 30.11.2010

Dan Boabes : Interviu la Money Channel

fara comentarii publicat de Simplus pe 11.08.2010

Simplus la Mobile Marketing Conference 2010

In 13 mai 2010, Simplus a  participat ca agentie partenera la cea de-a treia editie a Mobile Marketing Conference .

In cadrul conferintei, practicieni internationali si locali cu experienta solida in domeniu au dezbatut problema eficientei mobile-marketingului discutand despre tacticile prin care se poate creste impactul campaniilor de marketing si integra canalul mobil intr-o strategie media complexa.

Evenimentul si-a propus sa raspunda unor intrebari de genul : Care este gradul de deschidere al utilizatorilor fata de mesajele publicitare primite? 
Cum poate fi masurat succesul campaniilor de mobile marketing?  Ce oportunitati de servicii si imbunatatiri ale functionalitatii retelelor se intrevad pentru anul 2010?  Care sunt tehnologiile si serviciile cu impact major asupra industriei de telefonie mobila, atat in prezent, cat si pe termen lung?


Peste 120 de specialisti au luat parte la conferinta, primind cele mai recente informatii legate de inovatiile tehnologice in mediul mobil, oportunitatile de promovare pe care aceste le ofera, precum si avantajele acestui canal fata de media traditionala.

 

dsc_0204

Dan Boabes, directorul general Simplus a vorbit in cadrul interventiei  “Mobile marketing - is it magic?” despre elementele concrete (descoperite in ani de practica) care pot avea un impact negativ asupra unei campanii de marketing prin sms si despre solutiile de neutralizare a lor si  inclus in prezentare un inedit experiment practic.  In partea a doua a conferintei  Dan Boabes a prezentat  studiul de caz  “PartyTv - interactiune TV “ vorbind despre strategia si tacticile abordate si despre rezultatele obtinute in tandemul televiziune de muzica - aplicatii si interactivitate prin sms.
Pe toata durata conferintei, participantii au putut juca Spanzuratoarea prin SMS, aplicatie interactiva implementata de Simplus, pentru a testa in direct atractivitatea si fiabilitatea serviciilor oferite de companie, iar la sfarsitul evenimentului jucatorul cu punctajul maxim obtinut a castigat un telefon mobil.

fara comentarii publicat de Simplus pe 14.05.2010

Despre EUROVISION la “Ne vedem la TVR”

La o saptamana de la Finala Eurovision 2010 din 6 martie , organizatorul evenimentului, TVR, a realizat astazi o editie dedicata castigatorilor, invitandu-i in platoul emisiunii “Ne vedem la TVR” patronata de Marina Almasan pe cei care au avut o contributie in desfasurarea evennimentului.
Protagonistii au fost, bineinteles, Paula Seling si Ovidiu Cernauteanu, castigatorii care vor reprezenta Romania la Oslo.

Simplus Invest, compania care a asigurat intreaga solutie de televoting a evenimentului, a fost reprezentata prin Dan Boabes (manager general). Dansul a vorbit despre metoda de vot prin SMS si prin apel telefonic la numere verzi gratuite (anul acesta a fost prima data cand votarea concurentilor s-a putut face si gratuit, realizandu-se un numar record de apeluri), despre comportamentul utilizatorului care are la dispozitie un serviciu gratuit (”au fost sute de oameni care au sunat pentru a vota toate cele 16 piese”), a raspuns intrebarilor legate de solutia tehnica asigurata pentru televoting (”au fost sute de linii telefonice puse la dispozitie pentru vot in limita bugetului alocat de catre organizator, (…) capacitatea a fost tripla fata de cel mai mare call-center al unei televiziuni din Romania”), confirmand inca o data buna functionare a sistemului de voting.  Au fost aproape 200 000 apeluri din care 117 000  voturi valide; cateva sute de telespectatori au sunat pentru toate cele 16 piese prezente in concurs.

Numerele verzi sunt apelabile gratuit, partea apelata (organizatorul) achitand contravaloarea acestor apeluri. Prin urmare este foarte important procesul de configurare a bugetului de acesta depinzand si resursele tehnice care pot fi alocate unui astfel de proiect.

Asa cum observa gazda emisiunii, Marina Almasan, publicul a fost incantat de faptul ca mesajul de intampinare pe care il primea in urma votului telefonic venea chiar din partea artistului votat. Fiecare numar alocat fiecarui artist a avut un mesaj de multumire pentru vot inregistrat de chiar artistul respectiv.

simplus

In finalul emisiunii o aplicatie software implementata de Simplus a extras in direct unul dintre numerele de telefon care au votat in finala Eurovision 2010.  Posesorul acestui numar a castigat astfel o excursie pentru doua persoane la Oslo.

img_2611

img_2634

Si pentru ca se sarbatorea un succes, emisiunea s-a incheiat pe acordurile piesei castigatoare “Playing with fire” cu savurarea unor delicioase sarmalute romanesti, aduse fierbinti si tinute oale de lut invelite in paturi ca sa se pastreze bune de parintii Paulei Seling veniti tocmai de la Baia Mare.

fara comentarii publicat de Simplus pe 14.03.2010

PRIMUL AN IN CARE VOTUL LA EUROVISION ESTE GRATUIT!

Sambata, 6 martie 2010, va avea loc selectia nationala Eurovision 2010 pentru care SimPlus va organiza, pentru al doilea an consecutiv, intreaga solutie de televoting.

Si anul acesta SimPlus ofera aplicatia grafica, software pentru televoting precum si platforma de telefonie.

Cu doar 7 zile in urma, clientul ne-a solicitat solutia tehnica pentru o aplicatie de televotare pe numere verzi, avand anumite caracteristici speciale (capacitate mare de preluare, urmarire si control al costurilor - pentru mentinerea in limitele bugetare impuse, interconectare cu o baza mare de operatori, statistici in timp real etc).

SimPlus este singurul operator din Romania care detine si opereaza numere de tip 0805 xxx xxx, utilizabile pentru aplicatii tip televoting pe numere apelabile gratuit.

Avand un sprijin deosebit din partea principalilor operatori de telefonie fixa si mobila (multumim si pe aceasta cale!), s-a reusit activarea solutiei in toate retelele principale din Romania (Orange, Vodafone, Cosmote, Digi, Romtelecom si RCS)

Cum ne-am organizat?

- servere redundante activ (in clustering), in locatii diferite si cu load balancing, pentru a putea organiza mai eficient alocarea de sarcini pe echipamente

- suplimentari de capacitate si alocari de fluxuri noi de voce (sute de linii active, cu o capacitate de preluare a peste 2 milioane de voturi)

- optimizarea semnalizarilor inter-echipamente (atat la nivel de voce cat si de date).

SimPlus realizeaza astfel inca o premiera in Romania.

Bucuresti, 5 martie 2010

fara comentarii publicat de Simplus pe 06.03.2010

marketing la 360 de grade!

ora 19.34 .

O zi plina de idei, discutii, prezentari, dezbateri pe tema marketingului in perioada de criza.  Acest deosebit de interesant eveniment se incheie cu Marketing Arena 2009, un pannel in care 7 nume din domeniu propun idei creative de  marketing. Simplus , ca partener principal al evenimentului, ofera platforma de voting prin SMS in care se va desemna cea mai apreciata idee de catre cei din sala, prin vot in direct.

“Haideti , ultimele 3 minute in care puteti vota. Mai aveti intrebari pentru vorbitori?”

Vom reveni cu o relatare mai detaliata a acestei deosebit de interesante zile. 

Dan Boabes, raspunzand la intrebarile participantilor, legate de solutia de localizare.

img_0118

img_0001

Voting, Marketing Arena 2009

img_0129

And the winner is….!!! Dan Petre, cu o idee de publicitate contextuala, inserata in platforme de e-read, carti sau alte materiale disponibile in format electronic.

fara comentarii publicat de Simplus pe 19.11.2009

SimPlus la Conventia de Comunicatii prin Cablu, editia 14.

img_9537

Cea de-a 14-a editie a Conventiei de Comunicatii prin Cablu a avut loc in perioada 10-11 noiembrie.

Comparativ cu editia anterioara cand au fost 400 de participanti, anul acesta s-au inscris 300, insa mai orientati catre segmentul business, decat catre entertainment. Ca si anul trecut, SimPlus a  participat ca sponsor al manifestarii.
In 10 noiembrie, in cadrul sesiunii de Tehnologii si echipamente de telecomunicatii prin cablu, moderata de Dan Stroie - Director Tehnic, Telemach Holding, Dan Boabes - Director general al SimPlus a sustinut o prezentare a serviciilor firmei si a vorbit despre directiile catre care se orienteaza si dezvolta un provider de servicii de premium SMS, in aceasta perioada de schimbari radicale in comportamentul “consumatorilor” de tele-comunicatii.
Prezentarea a inceput cu intrebarea cheie, “Castigati suficient? Sunteti multumiti de veniturile firmei in aceasta perioada?” mergand spre a detalia o serie de servicii implementate de SimPlus care ofera o modalitate alternativa, eleganta si sigura de monetizare, prin intermediul SMS-ului. Deasemenea a fost prezentata o directie noua si necesara de dezvoltare catre IPTV si VOD.
Ceilalti vorbitori au fost: Cristian Ceapa - Service Provider Account Manager, Cisco Romania, Stephane Le Dreau – Vice President Marketing, Nagravision, Hans Becks – On Demand Service Business Manager, Tandberg Television / Part of the Ericsson Group, Velimir Godec – Vice President Sales CEE Region, Teleste Corporation, Andras Nagy – General Manager, CEO, ATL Ungaria.

O idee reliefata de cativa dintre participanti a fost TV-izarea WEB-ului si fireste, WEB-izarea TV-ului, directie catre care incearca sa se orienteze reprezentanti cu traditie ai industriei telefoniei mobile, televiziunii si internetului.

Iata cateva imagini de la eveniment.

img_9548

 

img_9544

 

img_9549

 img_9563

img_9561

 

img_9567

 

img_9555

fara comentarii publicat de Simplus pe 12.11.2009

Simplus implicat in proiectul cultural de Restaurare a Monumentelor istorice din

Simplus a implementat solutia de voce (IVR) si de SMS prin care incepand din 20 septembrie, romanii pot decide prin vot care monument (dintr-o lista de 30 de monumente alese impreuna cu Comisia Naţionala a Monumentelor) si in acelasi timp contribui la adunarea de fonduri necesare lucrarilor.

Numerele de telefon si de sms la care telespectatorii pot vota, pe tot parcursul programului Restaurare, până la finala din 1 decembrie, sunt aceleaşi: 0900 160 440 si respectiv 1388.
Fiecare monument prezentat intr-o emisiune va avea o cifră de ordine 1-2-3 pe care publicul o va folosi pentru a-şi exprima opţiunea fie apeland prin reţeaua fixă, fie prin SMS pe reţelele de telefonie mobilă.
Număr pentru reţeaua Romtelecom: 0900 160 440 - cu tariful de: 0,95 € (TVA inclus).
Număr pentru SMS-uri: 1388 - cu valabilitate în toate reţelele de telefonie mobilă din ţară - cu tariful de: 0,95 € (TVA inclus).

Iata ce spune TVR pe site-ul emisiunii, despre importanta acestui proiect:

Este pentru prima oară în România când publicul va fi invitat la un program de televiziune interactiv pe această temă, programul “Restaurare” fiind o nesperată şansă de salvare a unor clădiri de patrimoniu clasate ca monumente istorice şi de arhitectură. Respectând formatul internaţional achiziţionat de la Endemol-International B.V., TVR va oferi publicului 30 de obiective de patrimoniu din întreaga ţară, pe care votul telespectatorilor le poate salva de la degradare sau chiar de la distrugere.

Televiziunea Română încearcă să vă convingă că se poate şi altfel. Campania “Restaurare” vă invită să contribuiţi la salvarea monumentelor istorice. 

30 de clădiri monumente istorice, selectate cu ajutorul Comisiei Naţionale a Monumentelor, intră într-o competiţie în care publicul larg va decide care dintre ele va fi restaurat. Ele aparţin acum primăriilor şi consiliior locale care doresc să le integreze în circuitul public, iar campania TVR încearcă să le ajute.

Timp de zece săptămâni, în fiecare duminică, un film documentar vă va prezenta câte trei monumente care trebuie restaurate. Dumneavoastră veţi fi invitaţi să votaţi unul din trei.

Zece clădiri vor ajunge în finala care se va desfăşura pe întâi decembrie. Atunci, veţi fi invitaţi să votaţi în direct care dintre cele zece merită restaurată.

Tot pe întâi decembrie se va organiza şi un teledon pentru strângere de fonduri pentru restaurarea clădirii care va câştiga.

Strămoşii noştri au dat un leu pentru Ateneu, şi Ateneul s-a construit şi ne mândrim cu el. Puteţi contribui direct la salvarea altor clădiri valoroase din patrimoniul nostru!

fara comentarii publicat de Simplus pe 14.10.2009

Copyright 2009 simplus. Toate drepturile rezervate creat si promovat de

Home | Servicii | Produse | Companie | Noutati | Contact | Termeni si conditii