Login client | Presa | Cariere | Contact | Sitemap

Infoline: + 40 21 5890033

SIMPLUS - Nr 1 in solutii sms. Din 2002

Eurovision Junior 2009: Simplus asigura solutia de Televoting

img_4423

Pe 19 septembrie, a fost desemnata piesa cu care Romania va participa la a concursul internaţional Eurovision Junior 2009 de la Kiev. Aceasta este  “Ai puterea în mâna ta“, compusă şi interpretată de Ioana Bianca Anuţa, din Slatina. Cântecul şi prestaţia artistică a Ioanei Bianca Anuţa şi a celor cinci dansatoare a obţinut 10 puncte din partea juriului şi 12 puncte din partea publicului, acumulând cel mai mare punctaj dintre toate cele 15 piese finaliste.

castigatoare3

(sursa imaginii: TVR.ro)

Ca si la celelalte editii din 2009 ale concursului de talie internationala, Eurovision, Simplus a asigurat cu succes televotingul, atat prin SMS la 1261 cat si pe voce, fiecarui concurent fiindu-i alocat un numar de apel . Din momentul comenzii de START TELEVOTING ,  publicul a putut vota o singura data pentru fiecare concurent preferat. 

(din culise)

img_4435

fara comentarii publicat de Simplus pe 21.09.2009

SimPlus introduce mobile parking in Albena

De la 1 iulie, romanii care viziteaza Albena au la indemana o noua si foarte comoda modalitate de a plati parcarea sau accesul in statiunea bulgara printr-un simplu SMS.

Solutia implementata de Simplus presupune trimiterea unui SMS de pe telefonul mobil la 7456 cu codul de pe tichetul de parcare. Tariful este de 2.55 Euro ( plus TVA )  si asigura plata parcarii pentru 24 de ore.

Acest sistem de plata are cateva avantaje majore: viteza, comoditate, eminarea necesitatii de a merge la punctele fixe de plata (receptii, administratie, etc) si de a dispune de leva (moneda bulgareasca).  Astfel, sistemul de plata a parcarii prin SMS se bucura deja, la nici doua zile de la lansare, de succes printre turistii romani aflati pe litoralul bulgar.

Iata cateva fotografii:

 simplus_sms_plata_22

simplus_sms_plata_11

simplus_sms_plata_32 

simplus_sms_plata_42

fara comentarii publicat de Simplus pe 02.07.2009

SimPlus implementeaza votingul pentru Miss Universe Romania 2009

 In 27 iunie 2009, Televiziunea Romana a transmis in direct finala Miss Universe Romania. Miza a fost mare deoarece dupa 11 ani Romania are din nou ocazia sa participe la un astfel de eveniment de talie internationala, promovand valorile si traditiile nationale in cadrul concursului Miss Univers 2009, din Bahamas.
Au fost 23 de concurente in finala, dintre care a trebuit sa fie desemnata reprezentanta tarii noastre. Alegerea s-a facut in urma mai multor probe, printre care prezentari ale costumului popular, proba de personalitate ce a inclus teste de cultura generala, incredere in sine, abilitate de a comunica…etc.
Rezultatul final a constat intr-un cumul intre votul Publicului si votul Juriului.
Simplus a implementat si supervizat solutia de VOT.
Aceasta a constat intr-un Televoting, accesibil publicului, acesta avand posibilitatea de a-si exprima alegerea printr-o modalitate de vot prin SMS, direct de pe telefonul mobil.
Si intr-un sistem de Vot pentru juriu, bazat pe un soft de touch screen, implementat de Simplus. Softul a rulat pe servere locale, perfect securizate si izolate de exterior, si a permis votarea concurentelor in timp real, pentru toate sectiunile avute in vedere (de la proba costumelor de baie la proba de interviu).
Ulterior desemnarii castigatoarei, interfata de vot si rezultatele au fost facute publice, si le puteti accesa on-line la adresa: http://missuniverse.simplus.ro.
Derularea votingului pentru Miss Universe Romania a fost inca un proiect de amploare finalizat cu succes de catre Simplus, alaturi de editiile nationala si internationala ale Eurovision.

homepage

 
voting

fara comentarii publicat de Simplus pe 30.06.2009

Celularul, pasiunea arzatoare a romanului

Criza economică nu pare să fi redus bugetele destinate convorbirilor, întrucât România este una dintre pieţele cu cea mai spectaculoasă evoluţie în industria de telecomunicaţii.Rata de penetrare a telefoniei mobile în România a fost anul trecut de 133%, ceea ce înseamnă 28,5 milioane de cartele SIM.
În România, telefonia mobilă a fost mereu „asul din mânecă“ pentru operatorii de telecomunicaţii. Acest tip de serviciu s-a bucurat de o adopţie pe scară largă, fie că vorbim de apeluri vocale sau de internetul pe telefonul mobil.
Ţara noastră a fost inclusă în lista celor 60 de ţări importante, din prisma pieţei de telefonie mobilă, într-un clasament condus de Japonia, Coreea de Sud şi Italia. La noi, rata de penetrare a telefoniei mobile a fost de 133%, ceea ce reprezintă peste 28 de milioane de cartele SIM, peste media din Europa de Est. Dintre acestea, 24,5 milioane sunt cartele active. Potrivit unui studiu efectuat pe piata romaneasca, în România există aproximativ 16 milioane de utilizatori unici ai serviciilor GSM. Estimarea confirmă absorbţia telefoniei mobile de către majoritatea populaţiei, la vârsta de opt-nouă ani, dar şi pe segmentul populaţiei în vârstă.Practic, operatorii mobili au informaţii demografice pentru mai puţine persoane decât cei 40% care folosesc abonamente. Asta pentru că fiecare abonat persoană fizică poate avea două abonamente la operatori diferiţi şi figurează cu 1,3 cartele SIM alocate.
Telefonia mobilă în cifre: România – în top 60 state importante prin prisma reţelei GSM.28,5 milioane de cartele SIM comercializate în 2008 în România.3.600 de miliarde de SMS-uri trimise la nivel mondial în 2008.4,3 miliarde de mesaje scrise trimise de români anul trecut. O medie de un SMS pe zi trimis de un utilizator unic în România.
2,74 milioane de conexiuni de internet mobil active în anul 2008.

sursa: www.adevarul.ro

fara comentarii publicat de Simplus pe 19.06.2009

Simplus la RoNewMedia

In 16 iunie, SimPlus a participat ca partener principal la RoNewMedia, cel mai mare meeting din Romania in materie de solutii si experienta pe Internet.

Cine a  vrut sa afle ce se va intampla maine in internet, a fost prezent la editia a trei-a a conferintei RoNewMedia. Publicul care a umplut sala de la Crowne Plazza, a asistat si participat la discutii si dezbateri despre Web 3.0, mobile marketing, blogging, campanii virale, RSS, feeds, user generated content, IP& WEB TV, retele sociale, etc.

Au fost prezenti nume reprezentative, jucatori importanti in domeniu atat de pe piata locala cat si la nivel international, dintre care as aminti : Jeremy Wright CEO, b5media autor al Blog Marketing, antreprenor, autor de best selleruri- Canada , Tomasz Musial, General Manager – BusinessClick.com, Poland, Gabriel Faflei
Director General Monopoly media, Arina Ureche Director General BRAT, Zoso, etc si bineinteles Dan Boabes, director general si fondator al SimPus Invest.

Subiectele dezbatute au fost dintre cele mai interesante si mai diverse, de la : Diferenta dintre un blogger si un jurnalist. Blogul: instrument de manipulare, business personal sau, pur si simplu, refulare?  , la discutii si studii pe marginea eficientei campaniilor de promovare on line, de la Internet si pe altfel de ecrane, mari, foarte mari si… foarte mici: Digital Signage si Mobile Web la WebTv si IPTV care ofera utilizatorului controlul total si cat mai putina publicitate.

img_3194

 Dan Boabes a vorbit despre principalele probleme cu care se confruntă reţelele de dating: lipsa încrederii în profile, lipsa încrederii în sistemele de plată, disproportii mari între numărul utilizatorilor de sex feminin şi cei de sex masculin, neîncredere în modul de tratare a datelor personale, anticipand ca site-urile free vor domina piaţa în viitor si ca site-urile nişate devin tot mai atractive.


Dan Boabeş: Principalele probleme cu care se confruntă reţelele de dating

  1. De asemenea in partea a doua a zilei, in dezbaterea pe tema Internetului pe altfel de ecrane, Dan Boabes a vorbit despre: “Solutii mobile, mituri, greseli frecvente, tendinte”, o interventie care a adus o nota de originalitate conferintei, demonstrand live publicului cum un material filmat pe moment cu telefonul mobil ajunge in maxim un minut sa fie up-loadat si disponibil pe un site.
    Materialele media up-load-ate in timpul conferintei pot fi urmarite pe www.elodia.ro.img_3214

fara comentarii publicat de Simplus pe 18.06.2009

SimPlus a organizat solutia de televoting pentru Eurovision 2009

In 31 ianuarie 2009, a avut loc selectia nationala Eurovision 2009 pentru care SimPlus, provider de solutii SMS, a organizat intreaga solutie de televoting (apel voce, vot prin sms + solutie afisare grafica).

Televiziunea Romana a ales ca, incepand din acest an, SimPlus sa fie furnizorul de solutii de interactivitate pentru toate cele 6 canale ale sale. “Fiind o colaborare noua, si cunoscand problemele tehnice care au fost in fiecare din anii precedenti cu televotingul, am avut emotii mari in a accepta aceasta provocare. Am stiut cu doar doua saptamani inainte de concurs ca vom organiza acest serviciu, iar solutia de afisare ne-a fost solicitata cu doar 4 zile inainte,” declara Dan Boabes, CEO SimPlus.

Compania a utilizat servere redundante activ (in clustering), in locatii diferite si cu load balancing, suplimentari de capacitate si alocari de fluxuri de voce in echipamente diferite. Un indicator mai putin cunoscut al echipamentelelor de telecomunicatii este CPS = Calls per second, si anume cate apeluri generate intr-o singura secunda suporta. Echipamentele standard de telecomunicatii nu suporta mai mult de 60-70 CPS, indiferent de cate linii telefonice au in dotare. Distribuind traficul pe echipamente diferite, am reusit sa ajungem la peste 200 CPS in regim normal de functionare,” declara Dan Boabes, CEO SimPlus.

fara comentarii publicat de Simplus pe 05.03.2009

Copyright 2009 simplus. Toate drepturile rezervate creat si promovat de

Home | Servicii | Produse | Companie | Noutati | Contact | Termeni si conditii